never let the fear keep you from playing the game !

Shaaa 
kom hem för ett tag sen .
typ ... en timme sen eller nåt ?
trevligt trevligt .
vatt & handlat , va på stan i en halvtimme , vatt på en second-hand butik & sen såklart på sjukhuset med !
kan berätta mer i detaljer .
fick med mig lite grejjor hem från stan med !
det kommer en bild typ snart .. längre ner .
nu ska jag hämta en piggeliin tror jag :L
Min dag :

 vaknade vid 7-7,30. gick upp .
 duschade & fixade mig .
 vi drog in till stan/sjukhuset !
 va  på Allergicentrum/sjukhuset från 9-12(12,30) nån gång där emmellan .
 sen drog vi & åt på donken .
 sen gick vi runt & kollade på stan & fixade lite grejjer .
 Fick med mig en foundation,en mascara & foundationsvampar .
 sen åkte vi & handla mat & så . sen åkte vi hem .
 jusste vi va på en secondhandbutik med !

Foundationen kostade 99:- spänn egentligen 159:- Rea
Mascaran kostade 79:50 :- spänn egentligen 139 Rea .
Foundationsvampar 19:50 :- spänn !

jag har fått en "test" Premation på tidningen DigitalFoto av Mamma ! Tack !
massor med Foto tips & så(yy' sjukt glaadd!! :)

Happyface på det . tror vi ska äta snart ! sen ska jag se _The hills på mtv.com ! säsong 5,6 tror jag !
Facebook & msn & bilddagboken är förövrigt redigt dött.
bilder på det jag köpte & min tidning ! ↓

 sminket & det :L sammanlagt 198:-
ALLT från H&M !

 och tidningen . den kostar egentligen 68 spänn ! :L

dää ni !
nääh nu ska jag ta mig något att äta !
höres sen ! :L <3

(måste lägga in mina smilisar ;o )




Kommentarer
Postat av: anonym

vrf va du på sjukhuset

2011-02-18 @ 21:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0