A walk to remember ♥

kan ju säga att den filmen är grymt braa(y) ♥

Hej!
nu ska jag ta och börja blogga igen !
datan har ju typ dampat sönder så den är på lagning men pappa har köpt en ny(y)
så den är jag inne på, det finns även Photoshop Element 5.0 tror jag den heter?
har typ bah chillat idag ? gött det med!
2 dagar kvaar i skolan ! Gilla! det kommer en ny header snart ! (yy' och nya bilder!
btww. 70-80 talsdag i torsdags. hade bah peacemärken örhängen & våfflat håår.
orkade inte klä ut mig .. men endel andra gjorde det ! dom flesta klädde inte ut sig
alls? fast många gjorde det ! :')
men 2 dagar kvaar ! måndagen består av konsert & Volleyboll!
tisdagen är bara avslutning i kyrkan ! GILLA!
men nu ska jag fixa min header sen sovaa ! :) ha det gött! ♥
MarietteJohansson♥
 



Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad skönt med jullov snart =P <3<3 Ses på måndag =P

2010-12-18 @ 23:29:33
URL: http://demilovatosite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0