Back where i first saw you.

Chenare:)
om en timma drar jag mig in mot staden .
för attt fixxaa grejjor till Kameran & chiips till ikv hos Fanny :)
men jag måste göra mig iordning nu . ;)
har precis duschat :D  jag orkar typ inte blogga så jätte mycket längre ;ooo
jag orkar lixxom inte sen har jag inget att skriva om ;)
men det är ju nyårsafton snart :D :D Gilla :) då blire fest med ett par kompisar .
haah känner att jag skriver :D smilisar hela tiden ... Men nu .. Sminka sig .,
KOMMER UPP BILDER SEN ! <3



Fått en flaska i huvet
legat sövd på akuten varit död i minuten hela själen va bruten
Blivit jagad av snuten varit vilsen på djupet
jag har famlat i mörker men i dej såg jag ljuset
och för dej har jag låtsas och dolt mina tårar
med dej blir jag mindre som GUBBEN I LÅDAN
jag vägrar att inse du sviker mej alltid
jag gräver min grav för dej jag är en soldat för dej
jag tog en kula för dej och fick en smula tillbaks
för dej ska jag göra det tusen gånger om
jag har givit dej allt och jag har ingenting kvar
för dej ska jag göra det tusen gånger om
tusen gånger om
blivit lämnad i staden medan du gick och blunda fick jag känga mot magen
tills jag smakade gatan
ändå gick jag tillbaka och jag måste va galen som nyss blivit bedragen
som tänkte på laget
för jag tänkte på ja-et
och jag såg alla tecken men jag ville va bättre
men då blev allting sämre
jag vägrar att inse du sviker mej alltid jag gräver min grav för dej jag är en soldat för dej
jag tog en kula för dej och fick en smula tillbaks för dej ska jag göra det tusen gånger om
jag har givit dej allt och jag har ingenting kvar
för dej ska jag göra det tusen gånger om
tusen gånger om
ställ os båda på en våg
och snart så flyger du bland stjärnor
jag bär tyngden utav rymden
ändå finns du i mitt hjärta
ta mitt skimmer för jag brinner
du är blott en blek lanterna
jag har gjort det här så länge jag kan lika väl fortsätta
jag tog en kula för dej och fick en smula tillbaks
för dej ska jag göra det tusen gånger om jag har givit dej allt och jag har ingenting kvar
fördej ska jag göra det tusen gånger om
jag tog en kula för dej och fick en smula tillbaks för dej ska jag göra det tusen gånger om jag har givit dej allt och jag har ingenting kvar för dej ska jag göra det tusen gånger om



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0