Cared away by the moonlight shawdow.

Chenare .
Nu är man hemma från Zackrisson & Rostö eller ja för två timmar sen.
sitter & lägger upp Lite bilder av dom på fb . får se om dom läggs upp här med.
fick nyss veta att Amanda ska va med på Nyår:L vi har ju feest i B-kind varje år .
Med pappas & mammas kompisar. Fast det är typ inga roliga bara vuxna . så jag
frågade om Amanda fick komma bara hon :) & det fick hon. Snacka om kul .
Men ialla fall . idag : Jag träffade Emma,Matilda,Josefine i fillinge . vi fotade lite
sen blev det för kallt så vi drog in till dom . satte oss & fikade oss sen tittade vi på Film
Fullt hus igeen. sen blev klockan halv sex & jag var tvungen att dra hem. tog mig
tjugo minuter att gå hem ... en kilometer hem .. smart som man är . glömmer man
allt vad ficklampa heter. så man fick gå där i mörkret med sparken & mobilen som lampa
när jag kom hem chillade jag sen åt vi vid halv åtta ungefär. tror att jag ska sätta på en
film snart ! :L sen sovaa eller nått . Nyårsafton imon .
Puss :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0