♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

 jag heter MarietteJohansson. jag föddes 96-12-06 är 14 år. jag bor utanför bankekind. jag bor på en gård och jag får ibland hjälpa pappa ute, tex gå till ladugården och så. Jag är som alla andra. Jag har en Mamma, en pappa, systrar & en bror. jag har problem som alla andra, En bästa vän och allt det där. för ett år sen ungefär var mitt liv hemskt. Jag grät varje dag. Jag trivdes inte i min klass . Jag hade blivit retad sen sexan och det fortsatte i sjuan oxå. Jag gick ensam på rasterna satt ensam på lektionerna. Mådde allmänt skit. orkade inte gå till skolan alls. Jag ville bara vara hemma. kände mig tryggare. Men sen bytte jag klass i vårterminen i sjuan ! Från B Till A Har många vänner & mitt självförtroende är på topp igen . Jag har en allra bästa vän som inte kan ersättas ! hon går inte i samma klass men hon är underbar :* vi gör allt tsm ! jag lovar henne kan man prata med om allt. mitt liv är på topp igen. Mår mycket bättre & tar hand om mig själv igen. Jag går på gymnastik har gjort det ändå sen fyran tror jag, jag går på Tonår & är med mina kompisar & så där? Jag älskar Julafton & Kalle Anka. Höjdpunkten på hela året :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0