♥ Dag 10 – Mina syskon

Mina syskon. Jag har två systrar en storasyster som heter Josefina . En lilla syster som Heter Sara.
En lillebror som heter Gottfrid. Josefina är ett år äldre än mig eller rättare sagt 14 månader. Josefina är alltså 15 år. Hon är jätte snäll , sööt :) det är väl henne jag är mest sams med antar jag ,
Sara är 11 år . fyller snart 12. en irriterande men snäll person . Vi hamnar alltid i bråk .men det går över direkt.
Gottfrid är 7 år. Fyller 8 i Januari . Han är grymt gullig^^ & sööt. snacka om att han har humor :P neej men han är grymt snäll . vi bråkar nästan aldrig :L . det är mina syskon det , vi är alltså 4 stycken barn i Familjen . och det räcker. Alla dom är mina Helsyskon . Alla mina söta små syskon är blonda & blåå ögda . Jag är inte jätte lik någon av dom isf Josefina kanske. vi snackar tydligen på samma sätt & pratar på samma säätt. vi låter asså lika i rösten -  - Helrandom bild på oss tvåå :) - Jag & Sara. Oseriös är hon med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0