♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Mina föräldrar :
Min mamma heter Jeanette Johansson hon är från småland . Min pappa heter Clas Johansson han är här ifrån . han har aldrig flyttat i hela sitt liv typ. mamma & pappa har varit gifta i 16 år. dom är väl som alla andra föräldrar men ändå inte. Mamma är 39 år & pappa ja han är 49. det är 10 år emellan dom. ni kanske tycker att det är mycket men , lixom vem bryr sig om ålderskillnaden. dom gillar varandra som dom är. dom har 4 underbara barn :) vilket är jag & mina syskon. dom är de bästa föräldrarna man kan ha, ställer upp & sådär. helt normala men ändå inte . dom är som dom är. dom är föräldrar. Pinsamma & jobbiga men ändå jätte snälla någon gång ibland.  Älskar er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0