♥ Dag 6 – Min bästa vän.

Min bästa vän. Hon är speciell. Finns ingen som henne. Hon heter Amanda Engholm Flärdh.
Finns ingen Bättre . jag har många andra Bv men hon ja hon är min allra bästa vän .
kännt henne i tio år alltså sen 2000. året innan vi började Lekis(Förskoleklassen) vi har växt upp tsm .
finns så många minnen så många stunder. vi har aldrig bråkat. vi har skrattat tsm gråtit tsm . En grej som är ganska coolt är att vi fyller i samma månad 9 dagar Emellan varandra. vi är som systrar.  fatta hur awsoom hon är? min lilla älskling kan inte ersättas på något sätt.
Älskar dig Gumman ♥



Några bilder från sommarn,höster, våren,vintern ! <3



Kommentarer
Postat av: Johnnyagnethe

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2011-09-02 @ 09:51:07
URL: http://johnnyagnethe.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0