GodMorgon

sitter här i min säng som jag sov i natt, Fanny ska klä på sig & så. Jag har redan klätt på mig. vi har precis ätit frukost & nu chillar vi loss . spelar lite spel & så typ . dom spelar något blockmover-.- vilket som inte är så där jätte kuuul (n)tycker jag iallafall(a) har bara kört det en gång kom väl till level fem eller nåt.. haha Amanda la ocksåå av nu ... kuul hon kör  bomb it två eller ett nu . fett kul spel . haah aslänge sen man spelade det typ femman kanske och det är ju ett par år sedan .. sitter här och kollar på blocket just på lite roliga grejor.  haha mycket roligt ;) . men nu ska jag göra något . orkar inte sitta & blogga längre. ha det bra. och det är nyår om två dagar (y) :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0