Göta Kanal 3.

Hej.
Jag ska försöka få min blogg till en bättre blogg. mer intressant. skriva om intressanta grejjer. mindre smilisar efter varje mening eller vad man säger. orkar inte, min statistik kanske blir bättre. eller ja jag vet inte. men ska försöka med det. Ska iallafall berätta om min dag , det är ibland ganska svårt att komma på vad man kan skriva ibland faktiskt,, men man kan ju försöka eller hur ?

idag då.
Jag gick väl upp fem i nio. tittade lite på teve.Jag gick & duschade och blåste håret och plattade det. Jag gick sedan till datorn & kollade Facebook,skrev på bloggen & bilddagboken ofc. sen sminkade jag mig oså. sen drog jag ner till bussen tjugo över elva kanske. va nere fem i halv eller nåt. och bussen kom precis då. Jag gick på bussen för att åka till staden . Med min tunga väska eftersom jag skulle ner till Fanny i Linghem efter. När jag kom in till stan. Gick jag först till Kjell& co . för att hitta ett minneskort & en väska till min kamera. Men hittade inget på Kjell & Co. Så gick gick till Expert där det fanns ett minneskort för 199:- spänn. Jag ringde och snackade med mamma. hon följde med mig till Expert & vi köpte en väska där för 229:- och något slags putsmedel för 199:- eller 299:- kommer inte ihåg hur mycket det kostade men det var 50% rabatt . Sen småspring jag till resecentrum . för tåget skulle gå tio i ett. men det gick inte . Bussen gick inte heller-.-'' så fick ta tio över ersättningsbussen. Sen kom Fannys mamma,Fanny och Amanda, och mötte mej vid station i Linghem . Vi drog hem till Fanny . Chillade lite först sen åt vi våfflor♥ Vi gick sedan ut & Fotade lite. Trevligt? jaa ! men väldigt kallt. kan jag ju säga er. Sen åt vi tacos typ efter några timmar..
sen satte vi på filmen Göta Kanal tre. (y) och nu är den slut. så jag ska väl va social med dom nu antar jag . för jag har suttit och skrivit det här samtidigt som jag har skrivit det här.
Ha det så bra och gott nytt år. Kram :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0