Jag försöker inte vara någon jag inte är.

Chaa kom hem för ett tag sedan . min dag : Gick upp kvart över sju .. åkte kvart över åtta? eller åttaa?? fast bilen startade inte -.- så mamma skjussade ner oss i den andra bilen. sen ner till Bussen asså bussgaraget. åka iväg med bussen ---> mot CC (cloetta center) hämta hockeylaget . packa deras väskor in i bussen .. ;) sen åka iväg neer till Ljungby, byta busschafförer där & sedan gick jag & Pappa och käkade vid Ljungbystopp :L sen åkte vi hem :L sstannade & fikade med ;) sen hem .. Imon blire att åka till gammelmormor & gammelmorfar :D tråkigt egentligen men whatever  :) ska kanske köpa kamera oxåå ;) <3 åkeer typ halv åtta ! :o hinner aldrig att sovaa ju ? men nu ska jag snart äta julmat ;)
  
Mina julklappar fast mössaan , eltandborsten & brandlarmet är inte med !
ha det bra Puss ! <3



Kommentarer
Postat av: Mattiasuna

Awesome site!

2011-04-24 @ 10:06:23
URL: http://mattiasuna.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0