Julshoppning.

Cha :) sitter i bilen nu & väntar på min kära mamma& pappa . Dom är på swedol eller något tror jag. Har varit på Ikano handlat klart alla julklappar förutom till pappa. Vi ska till Ö&B då får jag fixa någon till pappa. Trevligt men gick upp typ 20 i 8 åt frukost & sminka mig oså. Sen drog vi till stan vid klockan nio eller halv nio? Vet inte riktigt . Sen åkte vi till Maxi och handlade julMaten oså. Sen drog vi till Ikano & pappa till tornet ;) men nu ska vi åka vidare . Hörs senare sötnosar ! <3



Kommentarer
Postat av: Denise Eriksson

10 finalister har nu valts till min tävling, kolla om du blev en av dom!

Kram:)

2010-12-22 @ 17:20:09
URL: http://deniseerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0