just an ordinary girl.

chenare .
sitter här i Fannys kök och vi sitter med varsin data. Nördar?^^ ja, det kan man ju lugnt säga. men jag har haft det jätte kul de här två dagarna och imorgon ska jag ju träffa Emma,Matilda och Josefine Rostö Gilla. saknar dom. Det va typ i oktober som jag träffade Jrs. senast. det är ju typ två månader sen ..:( men vi såg iaf på en film förut som jag skrev Ramona & Beezes. väldigt bra film Amanda drog för typ tio minuter sen eller nåt. Jag vet inte jag ska också dra nu tror jag. Jag ska möta mamma vid affären klockan fyra och det är ju lixom fem i fyra nu. Så jag borde kanske dra ner. Det är ju inte låångt och gå men det blir nog jobbigt med väskan..
Ha det grymt bra nu och vi hörs ikv. :) slumpad bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0