Rudolf med Röda Mulen (a)

Hejsan allihopa.
Sitter här med Fanny & Amanda igen,,
dom är som dom är kan jag ju säga .. nejdå men Fanny sitter med sin mobil , en sony ericsson X8 & Amanda har en ... Samsung ( psss... dom är inte bra) tycker inte jag , Man ska ju ha en Nokia 5230.bara så ni vet så har jag det. Vi skulle se på någon film men jag kommer inte ihåg vad den heter (i haaha smart jag är eller hur?? nääh jag driver bara ,, Jag är typ trött xd nästan.. inte riktigt. :o Amanda är trött iaf. men enligt henne är hon tröttare. ;) haha men vi är ganska trött vi går väl & lägger oss tre ?? eller halv tre... eller två. jaa bi får väl se när det blir (a) grymt roliga tjejer iaf ;) (i) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0