tesst

Klädsel
Vad har du på dig idag:
leggins,linne,tröja,mössa
Vad använder du just nu för skor: har inga på mig nu.
Favoritfärg på kläder: svart eller mörkt..  

Senaste person som
Sov i din säng:
jag ?
Du pratade med:Mamma
Du delade en dryck med: vet inte,
Du gick på bio med:Amanda eller Emma & Matilda.
Du gick på stan med: Syrran ..
Skällde på dig: hmm.. Mamma.

Senaste
Låt du hörde:
When i look at you.
Film du såg: fullt hus igen ''
Mat du åt: fläskkottlett.
Kram: Rostö
Puss: venneh
Fest: julfest.
Känslan: Glad?
Ilska: Idag
Glädje: idag ;)
Personen du träffade: Mamma
Personen du pratade i telefon med: Matilda
Personen du fick sms av: Josse

Om dig
Namn: Mariette
Dröm namn: gillar mitt .
Ålder: 14
Smeknamn: Marri
Syskon: Josefina,sara & Gottfrid
Sysselsättning: Min data, va med kompisar ,, ??
Bra egenskaper: Glad??
Dåliga egenskaper: För många
Hårfärg: rött
Ögonfärg: Blååå
Skostorlek: 39-40




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0