wake up in the morning.

Chenare.
ett tag sen jag skrev något?
men gick till in & titta på teve eefter jag hade bloggat sista gången ?
sen somnade jag. & vaknar med jätte ont i halsen & hes -.-
känns ju jätte kul.
imon är det ju sista dagen eller hur? för mig iaf.
då ska vi få ett kuvert med betyg. det känns jätte hemskt.men jag tror att jag har godkännt i alla ämnen?
usch !! vill inte ha dom! men iaf. Svenska hollywood fruar(y) fast det är slut nu . Jag har kommit på att jag typ byter header hela tiden men får inte till någon bra ju;oo men ska ha den jag har nu ett tag iaf. Ska nog gå & lägga mig snart med.
så godnatt & vi ses imon :)
Dagens outfit:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0