Beutiful smile . & a beutiful melody .

mitt bloggsvar funkar äntligen :D happy!

mariettejohanssons frågesida
så fråga mig nu :''
är inne på Weheartit.com , grymt fina bilder kan man ju lugnt säga ! Justin Bieber har ett grymt fint smile ,
om man får erkänna . kanske bara jag som tycker men det är så iallafall. ska ta med mig min kamera ut och gå en bit , fint väder och fina blommor/himmel . Och min lilla syster kom in och dampade som vanligt att hon ville ha datan , men hon satt från ca, tolv till tre förut så njaa,, vet inte om man kan kalla henne nörd? plus att hon satt och spelade hästspel från tio till tolv? och ja satt en timme ungefär . har försökt att hitta en fin design nu ett tag utan någon framgång , ska nog ta och fråga en kompis xd . vill ha en ny header oxå , en finare, även fast min är fin typ . Hahah  , men ska faktiskt ta mig och bege mig ut nu , vi hörs mer ikväll och det lovar jag ? kör kanske på en frågestund eller nåt sånt dära . pusss♥ 



Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; nej ! ;o det är så jädra.. ja.. ja vet inte vad jag ska säga

2011-04-22 @ 17:10:27
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: jaså är du allergisk?:/

2011-04-22 @ 19:30:17
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0