Butterfly fly away .

Godmorgon allihoppa i sverige , eller vart ni bor (a)
jag insåg nyss att det är sista dagen på lovet imorgon , och då har jag konfa .
det känns gör trisst ! vill ha lite längre lov jue , men så blir det inte , jag måste kolla på engelskan som är till Onsdag .
som jag inte gjort en som jag har sagt , VÅR/SOMMAR är det ute helt awesome . Har egentligen inte så mycket oh säga , ser hemsk ut i facet för att jag har inget smink alls , har inte haft det sen i onsdags/torsdags.Bloggar mer sen .
Ska läsa min bok igeeeeeeeen , spännande och super bra :) , tror att vi ska te stadshuset på fredag eller nåt ? Då kan jag fixa min svarta t-shirt som jag ska ha på uppvisningen den 7:E maj , peppar ! :) ALLA BILDER PÅ BLOGGEN HAR JAG TAGIT OM JAG INTE SKRIVER NÅGOT ANNAT. COPYRIGHT PÅ DOM , NI FÅR INTE TA NÅGRA BILDER UTAN ATT SKRIVA ATT DE ÄR FRÅN MIN BLOGG , & ATT JAG HAR TAGIT DOM TACK ,
pusssssssssssss♥
©MarietteJohansson , 2011
 ren spegel Emmis har ;) hah .



Kommentarer
Postat av: Fatima

fin blogg! Allt bra? :)

2011-04-24 @ 17:21:27
URL: http://lovesfatima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0