Det slutar alltid med att man blir sårad på ett eller annat sätt ! ♥

hej & Godnatt !
ska snart dra mig mot sängen , ska tydligen ta bort altantaket imon som jag hade sönder i vinter/förra vintern 2009/2010 . typ jätte lika hål i taket , ska försöka att ta lite bilder ,ska även åka och handla i Ekholmen om alla ville veta Haha . Jag insåg oxå nyss att det är BARA tre dagar kvar på lovet , sen är det skola Igen . Det känns ju sisodär faktiskt , men man får träffa sötnosarna igen i skolan , de som inte va med i onsdags . På måndag är det somsagt konfa som jag sagt 100 ggr innan , ska även baka en tårta imon , och sen ska vi käka lite påskmat , det är ju påskafton . Sen imon bitti ska man "leta" efter ett påskägg i trädgården , har man småsyskon så har man . men ska läsa min bok nu & sen sova
Godnatt ♥
 söt liten sak ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0