förlåt för att jag aldrig sagt förlåt.

Shaaa !
har nyss duschat , fixat bloggen lite och så .
har även fikat med La Familia :D awesomee !
Glass och saft gött ! nyss borstat tänderna och så med.
nu är jag redo för sängen för ska snart sova , måste ju upp sjukt tidigt också !
mamma gav mig ett nytt usbminne förut för mitt andra är fullt :L på 8GB den här gången ! och
det kostade ju bara 149:- billigt och bra ! Silvia bytte design förut , och så ,, jag satte in den rätta headern och alla koder till bloglovin' mfl .
men ska faktiskt dra mig mot sängen dålig update yes i know . orkeslös med praon + träningen , träningen gick skit helt ärligt talat, men volt gick super braa ! :thumbup:
kommer inte in på min bloggsvarsgrejjs , så Olivia , får se om jag kommer in annars löser jag det på ett annat sätt ! :)
Godnatt darlings ♥
 Jag och Matildaa hos Emilia i Lördags ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0