full måne !

Hemma från Amanda nu (y)
eller ah för två timmar sen . vi va oh handlade på Maxi med , så
drog från Amanda vid åtta. har finfina bilder på henne & mig + naturbilder .
har haft det grymt kul idag med sötnosen ! länge sen ,
nu ska jag se på någon film eller nåt ? och imon blir det konfa , trevligt .
Amanda ska nog skicka bilderna sen ;) hehe , trevligt ? vi såg även på Titanic , första gången jag ser den ? xd
efter ?? den va ju fett sorlig men bra ! (y)
men ska somsagt se på film nu (y)
haft en toppendag med bästavän , awesome

Godnatt



Kommentarer
Postat av: Winonah

Vad roligt du !?

Skulle du kunna hjälpa Miig att fixa min blogg ??

Jag älskar diig Marri <3

2011-04-16 @ 23:35:06
URL: http://achrén.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0