I don't wanna be .

Godmorgon ,
har inte en aning om vad klockan är . för på datorn står det att det är halv tre ungefär .
håller på med en header just nu iaf , den blir nog ganska bra hoppas jag ,
nu är jag klar & är faktiskt nöjd med den , ( ett tag iaf :P ) haah ,
så jag ska sätta in den snart , vill även byta design oxå . får se hur det blir med det om jag hittar nån snygg .
men då måste jag ha med alla koder te fb , blooggsvar ( som jag ändå inte kommer in på ) och typ massor andra med . telefonen ringer nu ;) om alla ville veta , asså onödigt info egentligen ? men måste dra mig mot duschen & frukosten nu , nej har inte käkat än
pussss ♥
nya headern ;)



Kommentarer
Postat av: Olivia

Din nya header är riktigt snygg!

2011-04-20 @ 09:44:19
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0