I made my own cake .

Har precis bakat "påsk" tårtan nu ! (y) fin blev den och förhoppningsvis god med ? och ja va gullig och tog kort på den , tre kort till och med :O det blir att äta påskmat med Familjen snart när alla kommer , Sara är hos en kömpis och pappa är ju och sår , har hjälp honom för andra gången idag och blanda frön , snäll ja är eller hur ? Jag har även hävt hö och bakat en tårta duktig och snäll jag är eller hur ? ska seriöst gå nån linje på gymnasiet med konditori , så himla kul det är att göra tårtor och så ? Det eller Sam media får se , det är ju ett år kvar . Så jag lär ju ändra mig 100 gånger till ? men ska in och hjälpa mamma nu och duka och så , kanske hjälpa henne med det sista med .. Ni får bilder på tårtan nedanför↓ hörs sen igen , like always 
pussss♥
 
  gjorde Fina ankor oxå HAAH !



Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: haha jadu, springa,cykla,simma, kör intervaller: ) det brukar ge bra!

2011-04-23 @ 21:30:38
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0