i see you , i feel you .


Chenare
är hemma från stan igen kom alldeles nyss .
trevligt vare , vi gick först oh tog ut pengar
& sen skaffade vi Winonah's present , sen typ .. gick jag till synsam med
Gottfrids glasögon xd & sen gick vi och käkade på Donken ,
sen gick vi till dagiset där matte hade praoat för att hämta regnkläder och så .
sen gick vi te Saab & tog bussen hem ,
och ska fixa grejjer till ikväll !
ska åka om en timme till Emma & Matilda och fixa mig inför ikväll ! :D
lite outfit & så kommer säkert med imon eller nåt ?? men dagens outfit & face ,
och sen ska jag duscha igen bort med allt smink oså . ingen mer update idag tror jag ,
ska ha en awesome kväll/natt/dag imon med tjejerna , ha det gött nu så hörs vi imon
 
 liv ? ;) xd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0