im on the next shit now .

Godmorgon sötnosar !
sitter här vid gamla datan som änntligen funkar igen ! bara lite smått seeg ,
men överlever , snodde pappas internet hehe , får egentligen inte ta det men gjorde det ändå
pappa väckte mig vid nio eller nått ?? hjälpte Sara med att slå ner en stolpe . hon lagar staket.
vi bor på en bondgård för dom som inte vet det , efter maten (12) ska jag dra in till stan & fixa lite .
ett par nya leggings , och en tröja + present till Emma & Matilda som INTE ville ha Smink , smycken ,
hm,,,, vad kan man då köpa ?? fååååååååår se vad jag hittar ^^ något får dom iaf ? men iaf , sen ikväll träning då !
nu kom pappa in & sa att ja var tvungen och gå ut oh fix inte sitta här ! Damp ! mitt 400_e inlägg dä ni !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0