jag har världens finaste vän ,

skrev en låång text som tog 10 minuter minst ,
men åkte oh lämna Sara i stallet vid tio ?
sen åkte vi till Landeryd , skulle direkt till askeby men Josefina berättade om en bro som va en bit bort så vi gick till den och gick över den och så . sen drog vi te Askeby och dom lämna av mig och åkte hem , va på mötet & konfan , vi såg en ganska tråkig film som ingen ville se , alla messa med varann ist ? sen kom pappa och hämtade mig när vi slutat och vi åkte te tornby och kollade efter något te traktorn ? fick en batteriladdare till kameran iaf. sen åkte vi hem, käkade lite oså . sen drog jag och lillebror(8år) och  gick 4 km fotadelite oså med , tog iaf en timme . duktigt. börjat träna mer nu faktiskt awesome . ännu mer duktigt. och imon är det träning igen ! sen för cirkus 1H 30 min sen så åt vi marängschwissh (stavning) gött ! & sen så satte jag mig vid datan , imon drar jag in till stan ! nu --> Film . liar liar ?
pussssssssssssss & Godnatt . bilder från igår ..




Kommentarer
Postat av: Bo

Fina blommor

2011-04-18 @ 05:25:16
URL: http://biobo.gblogg.se/
Postat av: lovisa

Haft en bra helg?:)

TÄnkte bara tipsa dig om en superbra tävling jag har! du har chans att vinna en valfri bikini/monokini från www.brandsinfashion.com!

om du vill kika mer på tävlingen klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/april/vinn-en-bikinimonokini.html#comment

2011-04-18 @ 08:58:19
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0