kärlek till Nachoschips !

SHENAA .
ska snart dra mig mot sängen imon är det sista dagen
även sista dagen att gå upp vid halv sex.
trevligt . imon blir det att träffa en efter jag har slutat tror jag ?
men ska sova snart så jag orkar.
har faktiskt bakat en kladdkaka som jag ska ha med imon :)
snäll jag är (a) ska vispa grädde imon med tror jag ? allt ska hinnas med ! :L
hehe , går nog ett varv på stan , ska hitta nya legginss ! Yeess,
mina pajjar bara, det va ju rea på BikBok eller hur ? får se. annars får mammie beställa (aa'
nu failar internet igen :o tyvärr ! får se om det blir någon bild .
på Lördag blir det att sovaa ut <3 yeesss finally lixom .
men ska sova nu , skriver mer imon
pusss och Godnatt babes♥
 smått wierd bild :L :Love:



Kommentarer
Postat av: sofia

riktigt fin blogg!

ska vi följa varandra på bloglovin? :)

2011-04-09 @ 08:31:44
URL: http://axinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0