lite foton & sånt.

Chenare♥
har vatt ute nu en timme ungefär och fotat lite fina bilder , blev mest med en kyckling , HAHA . don't ask why . tyckte den va gullig . Det blir typ massor bilder nu på bloggen , för har fått fotomani så fotar massor , inga Egobilder nu iaf haah . Blir inga nu när man är Helt osminkad och allt . Har fortfarande inte satt mig med att läsa min bok ! Måste göra det , + att jag måste göra engelskan och snacka med Emilia & Linnea om musiken vi måste göra klart det !!
fint väder är det ute och det är inte sådär jätte kallt heller ju ? as najjs ! gick en bit med min broder , han är bra att ha ibland även fast han är bara åtta , dock hör man mest om traktorer & vårsådden man han är söt är han . ska dra in och va social med familjen eller läsa min bok ;) nu vet ni att jag lever iaf . kommer upp en tävling där EN person kan vinna bloggsvar , va gärna med .
pusss ♥




Kommentarer
Postat av: amanda

sv: nää du äää sötast!!<33



Gla´påsk<33

2011-04-22 @ 21:44:01
URL: http://justmylifeinphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0