Lycka är att ha en vän som stannar kvar .

kom hem för en stund sen ,
letar efter min Usb sladd till kameran .
hittar den inte letat massor ju ? typ aslänge men den finns inte ?
smått sur nu ! :( ae, hittar den inte , får ta't imon ist , skulle lägga in alla fina bilder från ikväll !
den är puts veck borta ju !? men iaf, dan idag då ? började lite halvt dåligt ,, men slutade bra iaf !
vi såg på film,snackade, käka tacos och så . myss ;* Girls ni är helt awesome . åkte till Emilia vid två
eller nåt , vi fixade musiken och så . sen kom dom andra sötnosarna , och vi gick och käka sen film ,
vi käka även tårta . så är sjukt mätt nu , och sen blev vi hämtade vid nio . massor rolig bilder ;) mest på mig och Matilda men ändå(a) ska dra mig mot sängen och teven , "ser" på filmen the 40 old virgin. eller nåt liknade .
imon blir det Konfa vid fyra eller nåt !? jag ska hitta min slaaaaaaaaaaaaadd :@ , men hittar den inte. vill ju lägga upp bilderna men men . kan lägga in en från mobilen , men hittar inte kamerasladden ,skitsamma
Godnatt sweeties♥

 hos Emilia :D <3
 va lejon för småbarn i fredags ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0