När livet är skit vart finns du då ?

gråt inte över en kille, tänk på mascaran ♥

kom nyss hem från Grebo eller ja, 45 minuter sen drygt.
har kollat fb , bdb och bloggar , har funderat på vad jag skriva här .
orkar inte egentligen , ska dra mig mot teven och se på något kul !
Dagen har vatt Awesome♥ gick ju skitfort när jag jobbade så det va gött.
sen slutade jag halv tre , sen gick jag te Gränden där Emma jobbar
och stog och snacka med henne i några minuter sen drog jag te Hemsköp
och köpte strössel till mamma , som jag inte gett henne *smart*
aaah & sen slutade Emma ♥ och då gick vi ett varv och kollade sen gick vi
och mötte Matilda & Nat ( deras kusin) . så drog vi runt , och gick typ i samma
cirkel hela tin ? amen sen kom Emma och Matildas mamma. Och då åkte vi
till Ekholmen och handlade sen skulle vi åka hem , sen stannade vi vid en
järnvägsgrejjs... det kom tre tåg :@ med 5 minuter emmellan -.-  jobbigt.
sen skjussade deras mamma mig te Grebo och ja va på barnmöte där.
Träffade Bellaaa ♥ aah sen va det ju fika och sådär . trevligt.
sen drog vi hem , och jag satte mig vid datan och ska snart se på en film om
det går en , är det inte talang idag ? missa't iaf, men ska sluta skriva nuu ,
håret är uppsatt och hade Cardigan, leggins( som gick sönder ) , linne .
Bikbok,Ullared, H&M. härlig blandning .
helgen blir oxå awesome .
fest imon hos Emilia ♥ drar dit vid två ? vi ska göra musiken först , kameran är med. 
sen på Söndag är det konfa . funkar ! :) nu ---> teven sen sova

Godnatt ♥

 arkivbild dock , men hade det idag . 
 kärlek till dom . sjukt goda :D ♥
 ungefär så ibland asså . 
weheartit.com
 eggo bild. 
många bilder och mycket text ! noolife,.

 







Kommentarer
Postat av: Clara

söt blogg! ^^

lägg gärna till mig på bloglovin så lägger jag till dig! :)

2011-04-02 @ 10:27:15
URL: http://claranybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0