du är luften i mina lungor .

Hemma nu !
har inte sovit så jätte mycket  ?
vi typ dygnade ? men vi satte typ på en film vid fem/sex nån gång ? så däckade mellan 10 min & en halvtimme .
och sen sov alla mellan 9-11 eller nåt ? sen såg vi på Wildchild fast jag sov . sen såg vi på en film alla tjejer som var kvar (jag,Emma,Matilda,Minnha,Madde,Winonah ? ) sen åkte vi hem vid kvart/tio i ett . men igår då .
sminkade osss oså hos Emma & Matilda , sen drog vi te Winonah , vi körde kubb innan alla hade kommit ,
och sen körde vi spelet "skvaller" & sen snackade vi oh såg på film & bara chillade och va uppe hela natten ,
vi var även ute & gick en bit , skrek ett vårskrik , det va en Awesome kväll , idag är allt bara seeeeeeeeeeeeeegt , och det är sjuuukt varmt + 4655656 mycke pollen ute , så jag blir sur oxå . ska nog ta och se på vänner och sen O.C . sen ikväll ska jag nog ta och gå ut på en promenix nånstans , går väl nån km eller nåt . kom nyss på att jag inte käkat än (a) käkade en macka te frukost eller två .. hmmm... don't remember opsss ! får trött Yäääässppp ;) eller om man ska ta oh sova .. hm... får se vad jag hittar på , Bilder kommer iaf sen . men nu ska jag faktiskt se Vänner , som jag sa för en kvart sen
pussssssssssssssssss♥


 foto av : mig , Billinge ,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0