That was wrong .

chenare.
vatt ute en stund med syskonen men orkade inte ,
gick upp vid halv sju imorse . gick och käkade en macka eller nåt ? vet nt .
sen åkte vi te Askeby till konfan/kyrkan sen en kort samling sen började vi gå mot Vårdsberg .
sen efter "2,7km" så stannade vi oh fikade typ sen gick vi vidare mot vårdsberg,
sen när vi va framme va det en gudstjänst . SEn åkte jag och mamma hem ,
sen hämta mat te farfar & sen lämna de hos honom & sen åkte vi och handlade i Åtvid .
sen åkte vi hem & sen cyklade jag ner med fika te Josefina & Gotte , sen cyklade jag & Gotte hem igen
4 km totalt duktigt (y) sen hem , såg på Grease , bra film dedära ! aah sen gick jag ut och spelade fotboll . ska
ta och käka kvällsmat nu & sen fixa allt tills imon
hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0