emty room emty heart,.

chenare ,
kom just hem från stan .
fick nt med mig något hem tyvärr & jag som skulle skaffa mig en svart t-shirt -.-'
lyckat eller hur ? sen drar jag te Tonår med Amanda .
awesome . längesen jag var där .
men iaf , köpte bara mat när jag va istan , & gick med
Phille,Jeppe,Emma,Matilda,Lovisa,Linnea & Amanda.
vi vänta på Linnea när hon va hos Tandläkarn , då så gick vi (jag,amanda&lovisa) te simhallen och köpte glass. :)
sen drog vi tebax, & sen när linnea va klar gick vi te stan & så . sen gick vi te donken oh köpa sen drog vi hem .
stadshuset va helt okej, slutade halv tolv lixom ! asnajjs jue heeh
ska kanske sova hos Amanda imon om det går ??
hoppas jag(a) 
. nu ska jag barnvakta min lillebror som är sjuk , hörs mer sen ,
pusss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0