i can paint the sky green for you.

hejsan svejsan,
kom hem för cirkus en timme sen ? 50 minuter sen iaf ?
och jag har vatt duktig och laddad in bilderna från festen :D
Lägger inte upp alla här , vet inte om jag får lägga upp dom !
sitter och kollar runt på fb som vanligt ,, hähä ?
jag har gjort en ny "tillfällig" header för att min är fuul .
bad Amanda göra en nyss på msn men får se om hon gör en ?
träning ikväll :D awesome . amanda har gjort en header så den kommer upp snart ?
hoppas jag (a) dagen idag va heeeeeeeeeeeeeemsk .
hatar kycklingar , gjort det HELA dan seriöst ? jobbigggggggggt !
men
bodaborg i helgen då med Amanda & tonår :D
men ska hitta mina
gympakläder och käka och så . skriver mer sen ! :)
Pussssssssssssssssssssssssssss <3
 kärlek te min gitarr ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0