att ha dig här är det minsta jag kan önska.

Shenaa :)
hemma för cirkus 2-3 timmar sen . hemma vid två asså .
tog två bussen hem iaf ! skriv ner några rader i min bok på bussen .
oh shiit va det blåser ? men kom nyss hem igen , har vatt och hämtat min broder
på fritis , med mamma . och nu sitter jag här en stund .
ska snart baka en go' kladdkaka som jag kan ha med imon :''
snällt (a) slutade halv två idag :D as najjs ! skulle egentligen sluta halv tre ,
så tog bussen som går en timme tidigare . nu fick ni allmänt rolig info !
men asså finns typ inget att göra//skriva , händer inget
kollar fb,bdb & bloggar , som vanligt asså .
våran dataskärm har inget ljud , så det går inte oh lyssna på musik heller !
men ska dra nu & Jag LOVAR !! ATT slänga in ett inlägg ikväll ! :L
tagga te Söndaaaag ! :D seeegt seegt internett ,,,
pusss♥

 Jag & Emmisss♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0