When i see you .

Chenare ,
hemma sen en timme & 20 min ,
det här är mitt andra inlägg bara för att internet laggar .
käkade två hemmagjorda hamburgare när jag kom hem iaf gött!
har haft biologi första lektionen , segt like always , sen hade vi so : nutidskryss & snackade om fredag .
sen svenska jobbade och läste typ (a)? sen håltimme gick oh köpte isglaaaaasss ! GÖTT ,.
sen sista lektionen engelska, muntligt läxförhör (y) .
sen hem oså . imon blir det först skola & sen ska jag te stan/doktorn och sen kanske till Emma & Matilda får se.
sen på fredag stadshuset med klassen & då slutar vi vid halv tolv/ett vet nt riktigt ^^
aah sen valborg på lördag och så får se vad som händer ,
nu ska jag dra mig här ifrån
pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0