30 dagar :)

 

♥ Dag 1 - Presentera mig själv

♥ Dag 2 - I min hand/skol väska

♥ Dag 3 - Min första kyss

♥ Dag 4 - Mitt bästa sommarminne

♥ Dag 5 - Min dag

♥ Dag 6 - Min bästa vän

♥ Dag 7 - Varför bloggar jag

♥ Dag 8 - Vilka bloggar läser jag

♥ Dag 9 - Dagens outfit

♥ Dag 10 - Vad använder jag för smink

♥ Dag 11 - Framtidsplaner

♥ Dag 12 - Vad som är viktigt för mig

♥ Dag 13 - Min klass

♥ Dag 14 - Mina rädslor

♥ Dag 15 - Min familj

♥ Dag 16 - Min största önskning

♥ Dag 17 - Det här saknar jag

♥ Dag 18 - Vad är kärlek?

♥ Dag 19 - Det här ångrar jag

♥ Dag 20 - Mina husdjur

♥ Dag 21 - Det här gör mig ledsen/arg

♥ Dag 22 - Min skola

♥ Dag 23 - Mina favoriter (mat, färg, låt mm)

♥ Dag 24 - Min tro

♥ Dag 25 - Det här lyssnar jag på

♥ Dag 26 - Här köper jag mina kläder

♥ Dag 27 - Mina betyg

♥ Dag 28 - Mina intressen

♥ Dag 29 - Dom länderna har jag varit i

♥ Dag 30 - Mitt rum




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0