älska,hata & förstå .

chena:love:
känner att det blir lite enformigt med att ALLTID  skriva cha i början av varje inlägg.
det var faktiskt ganska gött med en dag bara . dagen är ju slapp med fyra lektioner.
på so:n fick jag göra ett "test"  med massor med städer. det gick ganska bra faktiskt :L
sen hade vi typ Matte. vi börjar räkna i böckerna/genom gång men sen körde vi en lek
i tio-tjugo minuter ist . sen hade vi tyska smått segt ändå .. :o . vi gick igenom läxan ( som jag inte kunde.. )
& såg på Berline Luft ( eller vad det nu heter ) .
sen hade vi lunch , och det var Fisk -.-' jag HATAR verkligen Fisk!!
men sen va det KEmi . vi skrev något . typ biokemi ?? kolhydrater & sånt .
sen gick jag ner till affärn & där va Mamma så vi handlade :L sen åkte vi hem .
Jag satte mig och tittade på OC. sen gick jag & satte mig vid datan har suttit här ett tag .
inte skrivit ett heeeeelt inlägg än *duktigt * haha . ska skriva dag två också  . sen vid sex eller nått drar jag ner till Bankekind & där är Tonår. det ska vara i gympasalen i en timme men jag har vatt sjuk så är inte med :L .
Nu ska jag göra något annat


 Puss ♥

 Julafton 2010 ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0