are you feeling it ?

cha:love:
hemkommen för en timme sen (y) najjs !
nu blir det att plugga biologi .
prov första lektionen imon bitti.
kul ? naaee, inte precis men det är bara att börja plugga !
inte börjat än .. fullt upp i helgen & så tränade jag igår kv .
Fb laggar oxå -.-' eller internet gör .
daamp på det. men ska inte skriva så jätte mööe mer.
Pappa ska tydligen te Ullared på lovet så ska fråga om jag får hänka (aa' najjs ! :L
aee, måste börja plugga :) aajusste ! jag ska va ledig på fredag * yäääh*
Två dagar kvar i skolan . börjar bli ganska skoltrött om man säger så ,
LEktionerna idag va : 

Mentorstid: läxor & sånt .
Svenska : Novellen
Gympa: prov & lekar :D
Lunch : köttfärssås & pasta
Syslöjd: jobbade knappt något :L
Matte : jobbade i boken typ *
Tyska : REdovisning -.-'


* jag & emilia lärde oss skrivstil ist :L 







trevlig dag ? jaa :L
imon : håltimme från 11,45-14,30 några timmar ! :L <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0