Big blue eyes.



Kände att jag ville börja med en bild.
big blue eyes. nej , stora är dom inte , men blå är dom !
back to the inlägg.
nu ska jag snart sova !
ingen trött Mariette imon .
jag blir vissligen flummig men . nej !
det orkar jag inte riktigt.
även om det ska bli Awesome att träffa lilla plutten Amanda igen !
tryck på den söta cheyens namn !
såg förövrigt på programmet Ullared .
lite smått bra. syrran satt & tjatade om att hon ville ha ett Shettis täcke.
hon hade "tydligen" sett det på teven. Idon'tbelieveher.
får se om jag & Amanda fotar något , isf kommer dom upp på bloggen ,
inom en snar framtid. lovade nyss mig själv att skriva två eller tre inlägg imon !
på onsdag blir det inga eller jo ett på kvällen kanske .
sen slänger jag in ett inlägg på Torsdag,fredag vad jag köpte.
pappa for till ladugården förut i Grebo . det va tjurar lösa i ladugården [] lägg det i eran carebox:*
innan Amanda  kommer imon ska jag hunnit.

vaknat/gått upp
√ käkat frukost
√ duschat
√ bloggat
√ kollat på engelskan .
√ ta fram kläder till dan vi är i Ullared.
√ käka mat ! (y)

förhoppningsvis hinner jag .
bara jag som har börjat tycka att
facebook börjar bli tråkigt ? det är typ dött .. & tråkigt !
ville bara tell you about  my point .
jusste jag är med i veckans blogg hos Josefin Lidström.
klicka på namnet & va med du oxå !
nu ska jag sova Godnatt ! :)



Kommentarer
Postat av: william

skitfina ögon:D



Dagens Cookie har blivid vald:D

se om det blev du:D

2011-02-21 @ 22:14:59
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Olivia

Åh, nice din bloggisch blev ^^

2011-02-22 @ 07:32:18
URL: http://sammels.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: hahha aa det va Knodden(Knorren)<3

2011-02-22 @ 08:06:46
URL: http://daaamandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0