'cause i'm leaving on monday morning.

Shaa :love:
kom hem för en timme sen .
har nyligen käkat & så ska inte sitta här så jätte länge egentligen (a)
orkar inte men ville slänga in ett inlägg ändå(aa' . Dagen har vatt perfa ! (y)
för en gångs skull . inget har gått fel typ ? joo en sak ..
när jag skulle göra makaroner förut (a) det pyste över haha !
skolan idag då :

Matte - räknade i boken & flummade med Emilia :love:
Svenska- skrev novell.
So - Geografigrejjset typ .
Lunch - soppa & chokladpudding , ( åt nt den )
Gympa - basket & styrka typ . fick tebax proven 9/16 slarvfel ..
Ev-val : stickade .


ah det va min dag .. ååh jusste på gympan körde vi ju Basket! & då kom Mattias & drämde in mig i väggen ..
:( tack ! annars har dan vatt jätte bra! no problems . nu har man sportlov!! :D :D :D eftersom jag är ledig imon ! yäähsss . ska te sjukhuset men ändå ^^ diggar't :L najjs !
lägger in dag 15 eftersom dag 14 va igår !

Puss !

Istället för att va någon du inte är . Va dig själv . ♥
- det är min mening , läs & förstå den eller skit i den !

gammal bild - höstlovet faktiskt .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0