♥ Dag 1 - Presentera mig själv

Jag heter MarietteJohansson .
är fjorton år , fyller i december bor utanför linköping -----> en mil ungefär kanske två ? .
bor på en bondgård. har tre syskon . en storasyster,lillasyster & en lillebror . alla helsyskon .
inga låtsas/plastsyskon .. har en mamma & en pappa som dom flesta har ?
på min fritid är jag med kompisar , fotar & är hemma .
jag går i åttan på linghemsskolan . skolan är väl ganska bra ??
jag är väl ganska blyg av mig i början . för personer som jag inte känner.
men med mina kompisar så är jag relativt flummig & allmänt rolig .
jag kan ju säga att jag har ganska dålig humor xd . kommer inte på så jätte mycket mer att skriva .
jag är egentligen inte som alla andra . asså jag vill inte vara en i "mängden" . inte en wannabee heller !?
men mitt liv är bra just nu iallafall . det har hänt massor med skit innan .. jag var tex. "mobbad" / retad
i sexan/sjuan det gick i perioder då allt var bra & sen perioder när allt var dåligt.
aah men nog om det nu . jag går på gymnastik två dagar i veckan med Amanda. :love: . sen går jag även på tonår ! :L väldigt trevligt. 
nu vet ni lite om mig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0