♥ Dag 23 - Mina favoriter (mat, färg, låt mm)

Mina favoriter .

Mat : tacos tror jag .
Färg : svart, vit.
låt : just nu : billonaire
årstid: sommar.

Chenare !
nu har jag gjort dagens inlägg greejjs.
sen senast jag blogga har jag hämtat ved, i ungefär 2 timmar,
plockat in det i pannrummet & vedskullet, har även fikat !
sen har vi bokat plats på torp med till sommarn !
Awesome nu peppar vi tills dess, 3-4 månader ?
fett najjs, nu ska jag ta & ställa mig i duschen.
sen ska jag sminka mig & hitta kläder jag ska ha på mig.
vi åker om mindre en timme eftersom broor ska te B-kind på
kalas. Alla kan ju messa mig ikväll om dom vill (a) dom som har
mitt nummer villsäga , vi ska fika & se på någon gammal traktor film.
pluggningen har jag inte kommit till men , den fixar vi snart !(y'
nu måste jag duscha , bråttom bråttom bråttom :) (a)
puss ♥
  Pappas 50 årsfest . blomma
Photo by me . copyright, ni får INTE kopiera eller ta den !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0