Dag 4 mitt bästa sommarminne.

Mitt bästa sommarminne. Hmm ... Måste va liseberg va där med Amanda . Fassst . Amanda & jag kom på en craazy idea att vi kunde dra upp te rörkärr tre kilometer ifrån mig efter skolaavslutningen i somras . Vädret va inte det finaste . Det regnade , vi hamnade fel det va dimma & kallt vid sjön , det va LERIGT ! påvägen dit vi ska tom . Genom en hästhage & ja hur slutar det ? Jag får en el stöt i armen ? Rycker till & hoppar tio meter ! MINNE! Den dan va awesome & gjorde min sommar ! Helt sjukt kul . & vi klämmer oss tom på stegen när vi ska ner i vattnet xD naae men den daan fast det ingen annan person man skulle vatt där med. Amanda & jag kommer på wierdiga & craazy stuff :o (ii) älskar henne ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0