Dag 6 min bästa vän .

Min bästa vän .. Det är Amanda Engholm Flärdh (daaamandah.blogg.se) hon är den som känner mig bäst & det finns ingen annan som vet mer om mig än Amanda när vi va små va vi inte så jätte ofta? & va inte lika bra kompisar ... Syynd . Men vi är sjukt lika varann .. Samma dåliga humor, blåögda,samma stil (kläder) , lika blonda båda två ;) jag är nt blond men är det ändå(a) båda fyller i dec. 9 dagar emellan , vi är ALLTID lika ungefär 2cm/2mm brukar det skilja inte jätte mycket. Hon delar samma humor, samma dummhet , blåögd het , hon är som en syster för mig . Kännt henne i 10 år nu ! Sen jag va 4. Joodu vi har växt upp tsm . Hon är som en syster för mig ;* folk byter bästavänner varje vecka men Amamda står kvar. Visst man kanske är med några andra oftare & ibland men amanda är min bv & det kan ingen TA IFRÅn MIG. Älskar henne ;* hon betyder allt & är bäst ! Vi är oftare nu (y) & gör nästan allt tsm ! Gympan , tonår & så ! Jag älskar dig Gumman ! Utan dej är jag inte hel & jag menar det !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0