ett år sen ! <3

 

Jag saknar dig!  Jag trodde inte man kunde sakna någon såhär mycket,  jag saknar dig så det gör ont, jag älskar dig så att jag inte vet vad jag ska säga.  Igår ringde jag dig eftersom mina kompisar tvingade mig, haha.  De låter lite kul men det är sant, dom tvingade mig och det är jag  faktiskt glad för nu efteråt, även om vi inte pratade så länge.  Du sa något tyst innan du la på, jag hörde inte riktigt.  Men mina kompisar sa att du sa "puss hej",  jag tänkte en stund på det och när jag tänker efter så hade dom kanske rätt,  för de lät som om du sa något i stil med det.  För dom flesta så är det säkert vanligt att säga "puss hej",  för det gör man till sina kompisar, även jag till mina,  men du har aldrig sagt så till mig förut, så de betyder mycket för mig!   Jag vet inte om det var det du sa eller om det betyder något för dig,  men jag vet iaf att du betyder mycket för mig, jag älskar dig!


Tsm är vi oslagbara! ♥


Tillsammans är vi oslagbara, du och jag!   Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan dig,  nej det skulle aldrig funka.  Jag vet inte om det är meningen att vi ska passa ihop,  men man kan ju alltid hoppas.  Jag älskar dig så otroligt mycket så de går inte att förklara.  Men jag försöker så gott jag kan iaf.  Du betyder så himla mycket för mig,  det har jag sagt många gånger, men jag tänker inte sluta fören du inser det.  Jag gråter för att jag saknar dig så otroligt mycket,  jag gråter för att jag inte får vara i din famn,  men jag gråter också för att du gör mig så otroligt lycklig.  Jag har fått höra några gånger denna veckan att du faktiskt är kär i mig.  Och när personer säger de så kollar jag så klart automatiskt på dig,  men du brukar bara le lite, det gör mig faktiskt glad,  eftersom att hade du sagt emot så hade de ju inte vart så.   Fast nu vet ju inte jag om det stämmer, men jag kommer alltid älska dig ändå!  Även om vi kanske "bara" kommer vara kompisar,  men det är egentligen inte så bara, nej för det är något fantastiskt det också!     Jag älskar dig och jag tycker du är fantastisk,  du är dig själv och står för det, du är underbar älskling,  tillsammans är vi oslagbara! <3


Jag gråter ibland, jag skrattar ofta, jag ler alltid, jag kramas helst,  jag älskar mina vänner och min familj, jag är väldigt kär,  jag saknar några som jag inte längre kan få träffa, jag är ofta orolig,  det är några få saker som jag erkänner om mig själv.   Men en sak som jag alltid försöker vara, är mig själv,  jag vet inte om jag lyckas men huvudsaken  är ju faktiskt att man har försökt, det gör jag varje dag!


Jag måste få säga att det känns helt perfekt just nu!  Men jag vet inte om man vågar säga det,  då blir väl allt sämst, men jag hoppas det håller i sig iaf.  Jag har mina underbara vänner och min underbara familj,  som jag verkligen älskar över allt! <3  Sen har jag min kärlek som faktiskt inte är min men jag   älskar honom enormt mycket ändå!  Jag vet inte om det nånsin kommer bli vi två,  men just nu så finns det faktiskt ett litet hopp...  Jag fick en slängpuss förut när han åkte hem  och för er kanske de låter som, aha, kul eller vadå?!  Men nej så är det inte för mig, nej för att för mig  så är det något speciellt, eftersom han inte brukar göra så,  iaf inte vad jag sett.  Jag hoppas på att detta känns lika bra som det gör nu  i fortsättningen också! <3


 Jag kommer alltid finnas här för er,  jag vet att ni har det svårt just nu,  men ni ska veta att tiden på dygnet spelar ingen roll,  jag kommer alltid finnas här, jag älskar er!


 2009 -.- så jag såg ut ..
 2008 -.-
2008/2009-.-
6:an !
 2011.
SCHIIIIT ! VA JAG HAR FÖRÄNDRAS;O FUL JAG VA!!! ;ooooooo



Kommentarer
Postat av: Melisa

sv; aww tack :)

2011-02-19 @ 22:30:07
URL: http://mmelisapetkovska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0