.du & jag . Jag & du .

Såå nu är allt klart .
tagit mig en timme . ska bara göra klart min header & sätta in den ,
sen ska jag sova , ska va på sjukhuset klockan 9,15 imon .
så ska duscha & allt innan dess. även slänga in ett inlägg! (aa'
Humöret är på Topp nu (typ) inte lika ledsen/sur nu iaf.
ett samtal med BästaVän underlättade lite. Ullared  kommer bli så najjs
med henne ! Läängtar ! dagarna innan onsdag ser ut såhär :

Fredag : sjukhuset .
Lördag : städa
Söndag : kyrkan .
Måndag : Plugga
Tisdag : Amanda kommer hit
Onsdag : Ullared :L

ganska najjs lov ändå(a) chilla loss.
ska antagligen träffa någon kompis med nån dag :L men vi får se .
aae. nu pallar jag inte att sitta här mer ^^ nöjd med headern är jag med  .
Puss ♥



Kommentarer
Postat av: Olivia

Mitt lov är slut nu D:

2011-02-18 @ 09:18:51
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0