En vän som är så är det finaste någon kan få.

Shaa !
hemma nu .
ska snart ta & sova för jag orkar verkligen inte !
suttit & kollat Bdb , Fb & massor bloggar!
idioter som inte "vågar" säga saker in real life.
folk tror att jag är en blyg person som inte vågar säga ifrån & kaxa .
men så är det verkligen inte . & folk tror att jag är den där "snälla,söta"
personen som aldrig gör något dumt,. eller kan säga något taskigt.
jo det kan jag , så tro inget annat.
ssmått trött & irriterad Mariette sådär .
nu avslutar vi lovet på ett bra & roligt sätt.
imon blir det Filmkväll med dom bästa ;*
& jaa, söndag pluggar vi inför engelskaprovet som är på måndag !
Loving it ? nooo !
veckan :

Måndag : Engelskaprov & fysik , gymnastik på kvällen med världens bästa Amanda ;*
Tisdag : inget speciellt, antagligen plugg ..
Onsdag : inget bestämmt,
Torsdag : vet faktiskt inte,
Fredag : staan med Emilia :* & Tonår :') yeeeyy !
Lördag : hemma chilla plugga .
Söndag : kyrkan ? hemma .

 INGET SPECIELLT TYP . det vanliga skolan , trääning kompisar .
& jag ska skaffa mig en badhairdaymössa ! punkt slut.
älskar dom !
nu ska jag sova !
Hoppas på en bra vecka & provet/ läxorna går bra !
puss & godnatt ♥
 kvällens outfit,
tröja : gina tricot 199? :-
Brallor : H&M 199:-
Linne : Gina TRicot 99:-

 & mina shoes : skooboo Ullared 99:-
 & facelook , mascara & foundation (bild redigerad.)
 oredigerad

Godnatt sötnosar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0