I have lost my teddybearv. Can i hug you instead ?

Aae nu saknar jag sommaren . TA MIG DIT!!! Aamenn dålig update lr hur? Två inlägg iaf ganska bra ? Vi har ju inget internet . Bloggar från mammas mobil , ser på sommar i sverige nu . Sen cougar town & det middle sen ska jag sova , redan lagt mig så får se om jag ska se the middle . Jusste skulle lägga upp dagens outfit i fredags men deg blev inte ... Sen har jag fotat bilder te en ny header bra va?:D ringde te Amanda förut jag snackade nog mest ? Haha . På lördag blire pappas 50-årsfest & ungdomskv Beat i linghem :D najjs (yy'. Puss<3. /MarietteJohanssoN.



Kommentarer
Postat av: eym

hej, grymt fin blogg ! :)

var gärna med i våran veckans blogg!

du vinner många länkningar och

du får betydligt mer med besökare!



kram

2011-02-08 @ 22:38:29
URL: http://eym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0