ja & sen rubrik vare ja .


orkar verkligen ingenting just nu ..
vet i 17 vad som har hänt .
antar att jag är depp & inte orkar något just nu ,
sov ett tag efter maten förut . kändes som om det va morgon & jag skulle till skolan .
lite panik sådär ja ! ..
Hatar min syrra gör jag med .



aja !
hej bloggen .
somsagt är grymt depp ..
orkar inget & alla ska bara klaga .
usch på det ..
nu ska jag se sveriges värsta bilförare iaf.
ha det så bra fårse om jag bloggar något mer idag ..
Om jag orkar. eller aah det gör jag säkert men idioterna
till min familj .. (menade inte det -.-'') tvingar mig att gå ifrån
goosh .. jag vill ha en EGEN LAPTOP/DATOR !

Heido .. ?

Jag saknar dig Josefine Rostö  ! ♥


 Deppad ..  mår sådär just nu ..
den infon va bra ! varsegod !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0